Det nya året ska välkomnas tillsammans med bl.a. mina fina Lisen och Jennie K. i stan. kvällen inleds med en drivein på max, min bike behövs rastas så det passar alldeles ypperligt (har aldrig skrivit "ypperligt" på min blogg så det var ju lagom dax nu!)! kommer att bli riktigt bra, vet jag redan nu :D Vet till och med vad jag ska ha på mig. det är lixom lite mer min style att inte ha en aning så ja, det känns bra asså ;)

så nu taggar vi ↑

så allesamans, skjut inga raketer på varandra, akta er för gubbar som vinglar för mkt när ni är ute, skjut inte heller skumpa korken mot varandra (gör ganska ont!). såg just på "16 and pregnant" och dom verkar ha det lite jobbigt så tjejer tänk er för! hinner inte komma på fler varningar nu, måste va klar med inlägget innan Lisa kommer ur duschen! :(


känns lite fjolligt att säga det men, GOTT NYTT ÅR till alla mina miljoner läsare/fans och pappa! :D

Kommentera

Publiceras ej