ÄRLIGHET:
Ditt äldsta strul? - behöver ingen veta tycker jag. hihihih
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - 1 (2 om man ska räkna med Marcolio?)
Vad tycker du om kärlek? fint som snus de!
När kramade du någon sist? - för ett tag sen
Kramade du någon speciell person? - Farmor ♥
Har du svårt för att bli kär? - Vet inte riktigt..
När kysstes/hånglade du med någon sist? - september? heh
Ångrar du det? - njaaa...
Är du singel?- nope! :) FOREVER ALONE*
När fick du senast en komplimang? - kommer inte ihåg :'''(
Har du hånglat med någon av samma kön? - heh, njaa..


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? - nope, men på gränsen, ramlade ihop i en stol preciis när en sköterska kom in i rummet, lustigt nog
Playat? - brb, googla "Playat". fattade inte, pass.
Hånglat med nån riktigt ful? - njaa..
Hånglat med fler än 50 pers - nej du, inte min stil riktigt..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - nope, inte min stil.
Gjort något riktigt dumt? - joe
Gjort något du verkligen ångrar? - hodu!
Varit nykter på nyårsafton? - jo, inte mig grejj lixom, att supa ;)
Åkt ambulans? - faktiskt inte :)
Gjort nåt olagligt? - är man Gangsta så är man.. :/
Blivit polisanmäld? - tror inte de?
Fått din mamma att gråta? - jo
Slagit ner någon? - Sparkat*
Skämts över dina föräldrar? - nja... pappa FÖRSÖKER va pinsam och sladda på skolparkeringen, men jag tycker tvärt om. hah
Skämts över dig själv? - inte åt mig själv, men åt något jag gjort, ja haha :D
Sagt jag älskar dig och menat det? - jo
Tar du droger? - som tur är, det vågar inte jag :D
Dricker du? - mjölk, ja! alokoholhaltiga drycker, inte så ofta att jag kan säga att jag brukar nej.
Vilka kläder sover du i? - mina -.-
Vad/Vem hatar du verkligen? - jag har ganska svårt för att hata. så ingen.
Varit kär? - jå, eller vad folk kallar "kär på riktigt" vet jag inte..
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - MARCOLIO! hahaha
Är du ensam nu? - nejj
Vill du gifta dig? - ja!!
Vill du ha barn? - hah nu inför julen mötte jag en mor med 4 proppade påsar från lekstugen, vart inte lika säker då.. ;)


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - vet ej.
Såg dig gråta? - Pappa julia och linnea
Fick dig att gråta? - jag själv, för att jag verkligen vill och kan men något motarbetar mig.
Du delade en cigg med? - Alice, första och ENDA gången.
Du gick på bio med? - Lisa Kevin o André
Skällde på dig? - Julia? hehe :D


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - tror det
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - nope
Köpt någonting? - yes sir.
Sjungit? - att jag har, sjunger jämt!
Saknat någon? - saknar att ha Gammelmorfar på Jorden ♥

Kommentera

Publiceras ej