min carebook (kalendern) har nog aldrigt varir på full som nu! :( och då är allt jag måste fixa inför GGN inte ens med! :(( jätte mycket plugg nu verkligen. va va det för dumskalle som sa att det var lugnt i 1an?! fast ja, vi har ju andra "reformer" nu, (eller va det nu hette, nåt fint ord va det iaf)

skulle lägga upp en bild men det vart jätte dålig kvalle...


skolan idag har vart kul, idag hade jag premiär-åk med vinterjackan, wiiii! min jacka är bäst, varm, tjock, mysig och bäst! :D okej, känner att detta kanske lät lite väl töntigt men jag låter det stå!
slöt vid 1, drog hem, drog och handla, hemma igen vid 2.

vid 2 började jag plugga dirr. fixa in varorna först bara och fixa kaffi, asså jag kan inte plugga utan kaffi, seriöst! :o jag pluggade flitigt och jätte duktigt till klockan 4.

vid 4 började jag laga mat, tidigt jag vet, men skulle på fotbollsmöte, därför. denna vecka blir det bara pasta att ladda upp med inför GGN , men när jag just är klar med maten får jag höra av lisa att vi får smörgåstårta på mötet. typiskt!! men jaja, då slipper jag laga mat i morrn! ;)

Fotbolls möte

mötet handlade mkt om framtiden med nya tränare och ny trupp, vi ska börja träna med det yngre laget, yngre och yngre.. dom är visserligen bara ett år yngre än mig, men dom är  5-6 år yngre än andra i mitt lag. men endel av dom yngre verkade inte så interesserade... flabbade lite väl mkt när vi hade väldigt seriösa diskutioner. stör mig ganska jätte mycket på sånt, synd för mig! :D

jag tycker att det kommer att bli jätte bra med nya tränare och nya målsättningar i alla fall!
nu ska jag plugga mer, teknik historia blir det (berättar ifall att mi vill skriva ner det i er carebook! :))


+poäng till er som faktiskt la märke till att jag håller upp fel bok!

1 kommentarer

JULIA

01 Nov 2011 20:06

jag märktteee

Kommentera

Publiceras ej