som sagt är jag helt slut efter helgens bravader. kan inte ens skriva klokt. har hitintills fått rätta till *räknar* 8 ord, hahaha jag suger!

idag har jag vart o kört enduro i fröjel, gick bra, roligare än vad jag hade väntat. första varvet gick sådär kan jag säga haha första biten var ganska kniksig.. men sen så rullade det på bra. sista träningen på hoj innan GGN, om jag bara lyckas lugna ner min nervositet lite så kommer det nog att gå finfint!

struntade i fotbollsträningen ikväll. knäet är ganska svullet efter helgens 2 pass och med fotboll finns det ju risk för vridningar osv. och så är jag sjukt trött efter helgens träningar.

så ikväll ska jag fixa brillorna och tvätta hjälmen, sen har jag planerat att däcka på soffan!
känns nästan konstigt att man ska behöva upp i skolan efter att jätte gött potatis lov!

Kommentera

Publiceras ej