efter som att inget är spikat tänker jag inte avslöja villka (mer än jag) som är innblandade.

fick ett sammtal idag från en GGN-"man" idag, han i sin tur hade fått ett sammtal från två företag som ville ha en  förare var som skulle köra åt dem i deras team.
och då är det tänkt sig att jag och "den andra" föraren ska tävla mot varandra. vi kommer bli sponsrade med start avgiften och få "andra" V.I.P-fördelad också, såklart (som han uttryckte det).
vi kommer även att bli uppvaktade i media! :D nu ska bara "den andra" föraren tacka ja, så är det så gott som bestämt. åååååh vad jag hoppas att planerna går i lås!

mindre interessant → efter som att GGN är en så stor tävling är det ju inte så att man kan ligga och "jaga" någon speciell så det enda man kan göra är att sätta upp egna mål. för jag har inte så stor sjans till totalseger i tjejklassen. därför skulle det vart så sjukt kul om nu dessa plander går i lås! :))))
fast om jag skulle köra sönder något, köra fast eller på något annat sätt svingas bryta blir ju besvikelsen 100 gånger större....


Blev såhär glad när jag fick erbjudandet↓


kommer bli såhär besvuken/sur om "den andra" föraren tackar nej!↓

Kommentera

Publiceras ej