Godermorgon!

Sitter och försöker komma igång med pluggandet, ska skriva en teknikrapport.. Men ja..

Kom just upp från min 15 timmars sömn! Jo ni läste rätt, sov hela 15 timmar inatt. Jag kom hem igår efter körningen och hade tvättat crossen och fixat allt så de skulle vara klart tills idag, ätit mat och duschat, sen däckade jag på soffan. Var helt slutkörd och demånerna i mitt huvud bankade på för fullt, anntinen så försökte dom ta sig ut, eller så var det en jäävla fest!

 

 

Träningen igår var riktigt rolig, det gick ganska så bra för mig. Börjar få till kurvorna bättre och har slutat att fega så mycket. Vissa partier fick jag till riktigt bra, om jag bara får till den här körningen på tävlingen på lördag så ska det nog gå bra! :) Fick höra igår att jag blivit snabbare, riktigt kul att det märks så mkt, att andra lägger märke till det!

Jo juste höll även på att bli nerkörd, idiot. Vi var 3 stycken som vad ganska jämna som låg och drog, riktigt roligt och riktigt bra sträning att ligga och jaga och köra om! Efter FMCKplattån kommer det en höger kurva och där tänkte jag ta han på innern så jag laddar på som och ska fanimej va först in. Men då ser jag att han räcker upp handen (att han ska in i ban depån som också ligger på högersida) och svänger in preciis frammför mig. Hans bakhjul kan inte ha vart mer än några mm från mitt framhjul. Fan va skrajj jag blev.

Bild från träningen, fotograf: Hannah Sunding, länk finns i menyn :)


Kommentera

Publiceras ej