Så här ser jag ut just nu, just precis nu, och med precis denna effekt ser jag ut vara en del av filmen pappa sitter och ser på. Fantaci film är INTE min grejj. Ogillar att dom promt ska va så fula... samma sak gälande insekter, hade alla sett likadana ut, lite stilrenare, typ som en gråsugga, förutom underredet.. där kunde som fått vara lite slätare. Men hade alla smådjur sett likadana ut hade jag inte (suddar ut ordet "hata") ogillat dom lika mycket....
 
och typ fantacy figurer i skräckfilmer, dom är inte läskiga, dom irriterar bara med sitt fula utseende. N vill jag ju inte påstå att jag är en skönhet själv. Vi får hoppas på det bästa, att jag kanske är som den fula ankungen.Jo vi hoppas på att jag blir fett snygg när jag blir gammal.
 
 
Lägenheten jag och Julia skulle ha i höst har hon hyrt ut till en annan. Kul. Bara att börja leta annat nu......
 
Jobbade över en timme idag. Jobbar nu torsdag, fredag, lördag och söndag, sen var det färdig jobbat för denna sommar. Om inga ändringar sker.
 
Väntar på delar till crossen, skulle ha kommit idag, men förhoppningsvis i morgon, så räknar med att få träna på lördag. hihihihihihihihihihih ska bli kuuuul! :D överdriver faktiskt inte!
 
 
 
Nu blev detta sjut luddigt. Så jag får skriva till punkt bokstavligen hihhi därför kommer detta att bli en väääldigt lååång mening efter som att jag har så mycket på hjärnan när jag börjar bli lite trötter och börjar även bli hungrig men ner jag får allt vänta till frukosten när jag blir stor hoppas jag på att jag blir som hanapee och som den fula ankungen då förståss fast hanapee är snygg hon med.
blää, den fula ankungen, fantacy, hanapee, insekter, jobbar, väntar,

Kommentera

Publiceras ej