Hohoho!
 
Såhär har då min Jul vart! ↓
I Lördags hade vi jul bak vid mormor med småkusinerna. Gjorde jätte fina pepparkaks hus!!
 
Synd för er att jag inte vet hur man vänder på bilderna! hehe
 
I söndags va vi o skulle hugga gran. Hittade några i början av jakten men nja, bättre kunde vi nog hitta. Så vi åkte runt och kollade på både granar och tallar. Det visade sig tillslut att en av granarna vi tittat på i början skulle bli vår gran.
 
 
 
Sen kom ju då julafton. Älskar att vakna upp på julaftonsmorgonen. Jag Julia och Linnea gav varandra en julkapp direkt på morgonen. Asså mina julklappar i år, som jag har gett asså, är jag så ruskit nöjd med. hihi :D  Och är även galet nöjd med allt jag fått! :D
 Sen åkte vi till Vallstena och firade med mammas släkt, det årliga kaoset! Vi år för mycket mat, delade ut julklappar och såg kalle.
 
Ännu en gång, synd att jag inte kan vända bilderna.. Men denna asså?? jag höll ju inte direkt kameran upp och ner :(
Lägg märke till att jag hade locket hår! ;) har aldrig haft det, så lite modigt av mig va? att 20 minuter innan av förd dra en changsning och börja locka!
 
Sen tröttnade jag lite. eller blev rättare sagt besvikan. På att de i Kalle tagit bort de med dockan :( så jag gick på toa och tog en bild på mig själv istället. Vilken tur att ungdomar nu förtiden är så lätt roade!
 
Vi åkte hem till pappa igen :):) och började fixa inför nästa julmiddag med farmor och farfar. Eller dem rättare sagt, jag intog soffläge!
 
Sen var det då midnattsmässa såklart och vi fick vara med som minestranter! :) riktigt kul i fullsatt kyrka :) Utöver det fick jag till och med dela ut nattvardsvinet! :)
 
Och det mina damer och herrar va dagarna före jul och julafton!

Kommentera

Publiceras ej