Slagga vid Alice i natt, somnade så sött till Peter Pan gjorde vi båda. Julia somnade medans jag ännu partade runt i 11 cm klackar! Det är galer va mycket jag har gått i klackar på senaste!! Vem vet, kanske köpr ett par egna :);) Fast naj, skulle inte tro det, platta skor är min grejj. Mina första klackar kommer jag nog att köpa till studenten!
.
Nog om skor!
.
Kom just hem från Hemse. Har sökt skydd från det fantastiskt underbara vädret idag (:(((() genom att kolla på KRULLIS!! med trevligt sälskap, måste tilläggas!! :D
Alices klass torska mot Julias vilket innebär att JULIAS KLASS, 9:3A spelar final på fredag :D eller om det var semi... vet ej mer än att jag kommer att sitta bänkad på södervärns läktare! :D
.
.
Va på hemse igår också, FYS-träning med laget. Märker att jag kan belasta båda benen och knäna dåra lika mkt med tanke på att jag idag har träningsverk i vänsterbenet (skadade) vilket betyder att jag har lagt mer tyngd på det än vanligt!
Viiiiilken häärlig daag, lallalalalalalalalallalala!

Kommentera

Publiceras ej