Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Vann en större motocross tävling, opererat knäet, tagit ut mig tills jag spytt, förstått min på min själv.
 

Höll du några av dina nyårslöften? Ja, körde mycket cross, blev snabbare.
 
foto Hannah Sundig - Dirtface Photography

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope
Dog någon som stod dig nära? naj
Vilka länder besökte du? Sverige och åter sverige!
Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? "Lycka"
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 2a Oktober!!
(klicka för större bild)

Vad var din största framgång 2012? avslutade säsongen som 3a av tot. 17 tjejer i sthlmscrossens tjejklass, efter 11 tävlingar!
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/550812_4644672955483_1262508710_n.jpg
 
Största misstaget? svårt att säga
Har du varit sjuk eller skadat dig? Hade redan ett kasst knä när vi gick in i 2012, men har gjorde det värre, krossat menisken, haft mycket ont.
Bästa köpet? Jeffrey Campbell ♥

Vad spenderade du mest pengar på? Crosskörning, utan tvekan.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Crosskörning, framgångar, galna fester!
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/388961_4541577818169_893031704_n.jpg
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/603130_4051847255211_353736037_n.jpg

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Levels, Don't you worry child, Skinny love

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit ledsnare, mått riktigt kass
Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat och tränat.
Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt
Hur tillbringar du julen? lunch vid moster och mammas släkt, sen hem till När och fira med pappas släkt. Avslutade kvällen med midnattsmässa där jag va med som minestrant.

Blev du kär i år? Nej tyvär!
Favoritprogram på TV? Desperate housewives <3333333
Bästa boken du läste i år? "En krossad dröm" en självbiografi av Jörgen Nilsson. Otroligt framgångsrik motocrossåkare från sverige som undet en VM-deltävling bröt ryggen.
Största musikaliska upptäckten? Swedish House Mafia
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Allt jag fick hade jag önskat mig! :D
Något du önskade dig men inte fick? i fördelsedags pressent? en ponny </3
Vad gjorde du på din födelsedag 2012? blev bjuden på kaffi i skolan, gjorde en trapp-koppling, åkte hem till När o år TACOOOS, fick paket, fixade hojen inför morgondagens träning och va med i tidningen!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3002913/images/2012/dsc00342_201768222.jpg
 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Självklart, men det är inte mycket jag har kunnat göra åt!
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
  
(klicka för större bild)
Dessa är de enda bilder jag hittade på kläder jag haft på mig under året, asså i arkivet, och dom säger väl inte så mycket.

Vad fick dig att må bra? Träning, crossen, Pappa, familjen, äventyr med familjen, galna äventyr och fester med kompisar!
Vilken kändis var du mest sugen på? Jeffrey Herlings
 
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/599172_4096547452688_1047770616_n.jpg

Vem saknade du? Svårt att säga
De bästa nya människorna du träffade? Måste va grabbsen jag lärt känna nu på slutet av året! :))

Kommentera

Publiceras ej