Börjag dagens inlägg med en chokerande nyhet,
igår hadde jag 67 UNIKA BESÖKARE?!?!?! är inte de galet mkt, ni som vet? :O jag tky det är as coolt iaf. Jag undrar hur många av dem som läste som tyckte att jag bara är konstig, skirver töntiga inlägg osvosv och hur många som tyckte den är bra? bloggen asså. he he...

back to reality.
på idrottoen idag hade vi Högintensiv Konditions träning, hör bara hur läskigt det låter... så jag har typ gått hela veckan o tänkt neeeej jag kommer att suga på idrotten, alla kommer att springa i från och lämna mig sist, längst bak, flåsandes. men here I am, levande! den högintensiva konditions träningen var i själva verket vanlig intensiv träning som jag klarade alldeles utmärkt! :) 7 skrytpoäng till mig...

sen fick vi fri lek, jag Jesper o Makke kastade med sån där ruggby-boll och de sög jag på, fick nån konstig spinn på den hela tiden så den typ snurra farm... och dom kunde inte ta emot min bollar så tack vare mig fick jespernäsbenet krossat! :( skojja bara.. men så när dom gjorde failade kast utbrast den "aj fan, en "hannah"!" -.-



om en timme slutar papa, då ska jag övnings köra hem till mitt vackra När och öva ruggbybolls kast.
på söndag blir det RACE! närmare bestämt, stubbrace! :)))
,                         Jag↑ Markus↑ Jesper↑

Kommentera

Publiceras ej