Vet inte vad jag ska skriva om.
 
Har kommit på vad jag ska göra när jag blir stor, men  tänker inte säga. För om jag ångrar mig och vi en gång möts i framtiden när jag gör något annat kanske ni får för er att jag misslyckades med min plaan.
 
Har ju skaffat iPhone som jag hoppas att ingen har missat, en iPhone 5, svart. hehe. Kan visa lite bilder från de senaste dagarna.
Spenderade en kväll i Vall! Bra kväll kan jag säga. Och detta är en av de bästa bilderna jag tagit! haha Det är då Jag och Lisa samt Gustav 12år! hhahahaha
 
Sen var då gymmet stängt så jag fick dra uteträning. Hade glömt hur härligt det är. Var därför tvungen att ta en fåning bild på mig själv för att "visa" att jag njöt. Så att ni skulle tro mig lixom. Våfade dessutom bara ta en. ifall någon skulle se mig.. (försöker nu förklara att jag egentligen är snygg, han bara inte göra en pose som bevisade det)
 
Mamma säger att tjocka barn inte kan le, men det kan jag!
iPhone 5,

Kommentera

Publiceras ej