1a gången jag vaknade, vid 8, var det fin väder, så jag skrattade lite åt "snöstormen" och skulle bara blunda lite till. Lite senare typ 9 vaknade jag 2a gången var det snö på marken när jag tittade ut så då sket jag i att gå upp och blundade igen. När jag vaknade 3e gången typ vid 20-15 i 10 var snön borta?!? om Jag drömt något av detta är fortfarande oklart men konstig var det iaf!

Foto: Hannah Sunding
Efter endel velande bestämmde vi oss, jag och pappa, att vi skulle köra i Levide. Det var redan killar där och körde när vi kom och dom körde ju då åt fel håll på banan... Men det funka bra, alla hopp utom plattån var bättre åt de håller så det fick gå :) Hade banan varit åt rätt håll hade jag nog hoppat alla hopp, det var plattån jag inte klarade. Nergången (som egentligen var uppgång) vart så jäkla brant! ;)
Men det var riktigt roligt idag, men kallt som tusan va det med!

Denna säsong måste jag verkligen besekra plattåerna på banorna inne i satn! :D man får ju mycket bättre flyt i körningen och det är fett skööönt! :D Grejen är den att jag har ju hoppat plattåerna några gången men dom är så sjukt höga! Men nu jävlar! :D

Kommentera

Publiceras ej