https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/3002913/images/2013/pic_50f597989606ee2e91cdc7ef.jpg
 
Har spenderat pengar idag. fick ta och köpta ett skal i iPhonen innan jag får nån repa.. 5an är annars den finaste telefon som gjorts så jag vill inte ha ett skal som kommer och skymmer utseendet, därför blev det ett genomskilningt, dock är det fortfarande snyggare utan.. meeen Safty first!
 
Sen köppte jag ett nytt lås att ha på gymmet, mitt jag fått  har försvunnit spårlöst och jag har kant de senaste veckorna då jag lånat ett lås, 5 dagar i veckan att de börjat tröttna på mig. hehe.
 
Sen köppte jag ett grönt te, "Sylves lilla gröna" från kränku. Skulle egentligen haft ett annat grönt som heter "världsarvste" men de fanns inte. Har nämligen haft de innan men de måste vert köpt någon annan stans, för dom hade aldrigt haft ett grönt världsarvste.
 
Sen va tuggummit slut och så har jag tappat ett av mina mönstrade örhängen.

Kommentera

Publiceras ej