på torsdag lämnar jag ön, på fredag lämnar jag landet! Ska då förförsta gången i mitt liv till et varmt land, närmare bestämt turkiet. Doch är det vår väder där, men de gör då inget eftersom att det är i syftet av att träna som jag ska dit. Eller vi rättare sagt! Ska iväg med fotbollslaget och träna.
 
Mitt knä är ju som de flesta vet inte fitt ännu. Ska dock och göra massa tester på Onsdag, så kanske, kanske kan jag packa ner fotbollsskorna med och vara med på några övningar med laget. Annars kommer det att vara gymmet som gäller för mig. Och självklart fysövningarna med laget!
 
Ska bli riktigt kul att komma iväg vi är iväg 8 dagar totalt tror jag att det blir!
http://www.olka.se/assets/upload/lager-turkiet/Arcadia%20600.jpg
Landslagets fotbollsskola, träningsläger, turkiet,

Kommentera

Publiceras ej