Helvete vad jag har fullt upp! :( ville jag bara inleda med.....
 
Satt i gårkväll och pluggade matte, när jag gav upp skulle jag bara kolla facebook och får då ca 23:00 reda på att vi har ju nationellt prov i engelska idag.. Kul Hannah, kul att du har koll. Så jaja, kom till skolan, förväntansfull och nyfiken på vilken del de kunde vara??? :D:D:D -.- Som alla andra vet va det på den skriftliga delen. de gick bra.
 
Sket i CADen, eller ja, "jobbade hemmifrån" har ju lite skrivarbete att göra :) Kom hem och pluggade lite körkort, vilket gick bra. Har sen vart på körlektion idag också. Jag är redo för uppkörning, körläran, Markus, kan ju egentligen inte säga något men jag skulle klara det lätt sa han. hihihihihihihih ÅÅH vad jag älskar beröm :D
 
 
Nu är Julia och Alva klara med maten! Herre va gott det luktar!!!! :D
 
 

Kommentera

Publiceras ej