Jag har även tagit mig av en Utmaning!!! Spännande va? och det är min Lilla syster, Linnea som har inspirerat mig. Så till utmaningen; jag ska ner i spagat! Med Linnea som PT och stretching/tänjning varje dag ska jag se hur många dagar -veckor, månader, år- det kmmer att ta för mig.
 
 
Idag är dag 1 och såhär ser det ut. ↑
Håller mig uppe med både handen i marken, som förövrigt håller på att gå av där efter att jag stått så i ca 5 sek, håller även i mig i diskbänken med haha.
 
Min PT, Linnea: Dansar ballet och klarar av denna övning utan problem så med hennes expertis behöver ni inte va oroliga att jag ska skada mig.
 
Målet är då att klara en rak spagat eller hur man uttrycker sig. Inget mellanting av spagat och splitt (som är olika..)
 
haha, önska mig lycka till väl?
 

Kommentera

Publiceras ej