Okej, skämms lite varje gång jag kollar på min blogg... Skämms för den överdrivet rosa designen.... en jaja, bättre än va det va innan i allafall.
 
Har verkligen så sjukt fullt upp nu :( hör och häpna, jag tränade inte i måndags, inte i tisdags tror inte heller att jag kommer att träna idag. Och grejenatt jag måsta prioritera bort träningen får mig att må ännu sämre, stressig, koncentrerad osv ja ni kanska vet hur det är. Men jag MÅSTE verkligen prioritera skolan nu, och KÖRKORTET!!! Får se om jag hinner med en pw ikväll.
 
Och appropå körkort har jag vart på risk2an idag. Det va fan kul :D haha körlära sa till de andra i bilen att mig kan de hitta på Visborg/P18 nästa vinter. Han menade då att jag skulle va ute och sladda... JAG? SLADDA? skulle aldrig komma på frågan..... :):):) eller? ;)
 
Nu ska jag förbereda ett tal till i morgon, plugga fysik och matte. :(

Kommentera

Publiceras ej