Jag blir nervös varje gång telefonen ringer.
 
Tror alltid att personen som ringer vill något jobbigt eller viktigt, som jag kommer att behöva reda ut eller svara på med en gång. Dock är det nästan aldrig något sånt samtal jag får, oftast är det pappa som ringer och säger att han blir sen, jesper som undrar vad han missat i skolan eller bara någon som vill hitta på något. Typ haha. 
 
Har nämligen sån gräslig beslutsångest, shoppa är det värsta jag vet jag hatar tanken att jag måste bestämma vad jag ska göra i framtiden. Att göra val som bara påverkar mig själv är jag riktigt dålig på.
 
Dock har jag min kloka pappa som säger att om jag inte kan bestämma vilket alternativ som är BÄST, spelar det ingen roll vad jag väljer. Efter som att alternativen är så pass bra att man inte kan bestämma vilket som är bäst kan ju inget vara FEL?!
beslutsångest,

Kommentera

Publiceras ej