Jag har föresten försovit mig så gott som alla dager denna vecka, dock bara idag som jag blivit sen till skolan p.g.a detta. Ni vet, har man 6 mil att köra så går det kanska lätta att köra in iaf 10 min om man bara sätter på sig ett par tunga skor. Ja för har man tex 10 min till skolan och åker hemmifrån en kvart försent blir man en kvart sen också, men har man 45 min till skolan och åker hemmifrån en kvart försent kan man köra in iaf 10 min och bara bli 5 min se! :)
 
haha TOTAAAALT ointeressant. Det jag ville komma till var i alla fall att jag MÅSTE SOVA UT! så det är exakt vad jag ska göra i morgon. Det händer kanske 3 gånger om året att jag inte ställer en klocka och i morgon är en sådan dag. Är dock galet hungrig nu, så jag kommer väl vakna vrålhungrig klocan 7 eller något.
 
GODNATT!

Kommentera

Publiceras ej