alla har gjort den så varför inte jag med?

Dig:
1. Hur lång är du?
1.70
2. Vad vill du bli när du bli stor? rik och framgångsrik!
3. Vad pluggar du? teknik
4. Har du långt hår? nope
5. Vilken hårfärg har du? mörkblond
6. Sminkar du dig? jååå
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart och mörkblått
8. Har du kysst någon idag? naj

Familjen:
1. Bor dina föräldrar ihop?
nope
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? i'm carzy like a fool
3. Hur många syskon har du? två, alla goda ting är 3 you know
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? "FAN VA COOOLT!"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? pytt i panna
6. Hur många ställen har du bott på? 2
7. Vem i din familj stör du dig mest på? katterna......
8. Vilken familjemedlem är snällast? alla utom katterna.....
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? alla 3, i don't know

Kompisar:
1. Vem är din bästavän? har ingen allra bäste, alla vina vänner är bästa
2. Har du kysst nån kompis? hmmm...
3. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? jo vi säger så
4. Vem har du varit kompis med längst? Julia? :D

5. Vem känner dig bäst? Jullan!
6. Längsta tid du varit osams med en kompis? sisst jag var ovänn med någon var 5+ år sen..
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? naj
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nej, pallar inte sånt

Kläder:

1. Vad har du på dig idag? dr.denim<333 blått linne & grå kofta
2. Har du bytt om idag? nope, men av och på
3. Favorittröja? hmm, måste va nån tjocktröjja, myyyyyyyyyys
4Sexigaste klädesplagget på andra könet? långärmad tröja som är ganska tunn endå, fattar ni? :D fast då krävs nicea armar :*
5. Har du gett bort kläder nån gång? yeye!

7. Har du handlat kläder genom internet? jåå
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? hahaha, nej!
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? tighta byxor </3
10. Vad använder du för skor? fred päärry, sneakers & en hopen träningsskor.

Skolan:
1. Vad heter din skola? Christopher Polhem Gymnasiet aka. CPG
2. Vad heter din favoritlärare? TORBERN!!!
3. Vad är ditt favoritämne? just nu inget, förr MATTE!
4. Snyggaste läraren på skolan? ska man se seriöst på frågan blir nog svaret matte lärarn... hah
5. Fulaste läraren på skolan? vill jag inte svara på :((
6. Tråkigaste ämnet? svenska!! eller engelska, tråkighetsfaktron är ganska jämn!
7. Har du skolkat mycket senaste året? inge alls. skolkat 2ggr i mitt liv, en gång fråga jag pappa om lov.
8. Hur tar du dig till skolan? racing biken! aka. Märta!

Någon:

Som förstår dig: Jullan I guess..
Som du saknar: kusiner? :)
Som du längtar efter: köra hoj! :))
Som du hatar: jadu, ganska många fast endå typ ingen.

Vem:
Kramade dig senast: pappa!! :)
Pussade dig senast: de va häromdan osv osv
Var du hos senast: doktorn!
Ringde dig senast: dennis
Ringde du senast: julia

Jag:

Är singel: forever alone :)
Saknar någon just nu: harald! :'(
Är rädd för att bli övergiven: vet att jag aldrig kommer att bli det!
Svär ofta: hodu!
Sjunger i duschen: att jag gör!!!!!! :o
Är en morgonpigg person: är en dygnet-runt människa B)
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: asså jag vågar fan inte de! :D
Är kär i kärleken: kär i kärleksfilmer är jag iaf!
Skrattar åt mina egna skämt: DOM ÄR BÄST!!!!

Kommentera

Publiceras ej