Men torsdag är det ju, tänkte jag skriva men hallå det är ju ONSDAG (121212)!!! Haha som om någon skulle missat det. Klockren 12:12 kan jag tro att det var KAOS på Facebook!

Själv satt jag då och gjorde nationellt prov i matte 3c och vilket skämt det var!! Godkänt får jag dock men sen vet jag inte vad man vågar hoppas på. Ett c är jag nöjd med... Men jag sket i de sista 3 frågorna, asså förstår ni va badass jag har blit?


Aja, drog på gymmet. Värmde upp sen ställde jag mig på crosstrainern ett 30min medelintensivt konditionspass blev det. Hahah det kändes lite som ett skämt när jag stod där med 170 i puls på en aktivitet som jag tidigare (innan operationen) körde som uppvärmning. Men mest var det så jäkla skönt att ha svetten rinnandes i ansiktet. Efter som att fokus låg på knäets rörelse hela tiden gick 30 min på 0-tid.. Sen var det på mage och rygg. Inte bästa kombon men vafan..

Kommentera

Publiceras ej