Helloo!
 
När jag väl börjat skriva springer fingrarna helt av sig själva!! Men det gör ju inget. Då slipper jag ju fundera på vad som ska skrivas. En nakdel är då att dom är galet kassa på att stava, mina fingrar asså, inte jag.
 
SÅ tog just bort 179 ord. Ångrade mig. Inte bra när fingrarna får bestämma. Det får jag skriva i min bok istället. Har då alltså en dagbok, men kallar den bok i stället så att folk som får nys om den inte tror att jag sitter och skriver
"Hej Kära Dagbok!

Hur mår du? Jag mår bra! Idag har jag vart i skolan. Till lunch va det jätte äcklig soppa. Det skulle va tomatsoppa men makaromerna som var i hade absorberat upp all vättska så det såg ut som tomat-stuvade makaroner.
Nu ska jag träna mitt knä, somvanligt!
 
Hej då Kära Dagbok, vi hörs i morgon
 
// Din Hannah"
 
Nej så går det inte till när jag skriver.
 

Kommentera

Publiceras ej