Kvällen igår spenderades med att galet skönt gäng. Börjar stadigt med ett åk i Emilias 850 ;) Svårslagen kväll.
 
Idag har jag pluggat en aning, legat på soffan och åkte ner till farmor och farfar och drack otendag. Skrivit en dikt tillsammans med Lisa har jag också gjort.. Och det var väl min söndag.. JO jag har också haft mitt sörsta skype-samtal!!!!! Skaffade Skype idag! hhjakobsson heter jag. Har bara en vän eller va man säger. På skype asså, så lägg till mig så pratar vi. ;););)
 
Sitter nu och ser ett program om Bodybuilding. Sjukt inspererande. Den hårda, sjuukt hårda träningen och det äckligt strikta dieten. En av de mest framgångsrika, han åt 140 äggvitor om dagen.
bodybuilding,

1 kommentarer

EMILIA

26 Nov 2012 19:04

Hahah vad jag blir glad av att läsa "Emilias 850" LOVE IT! Du är för go Hannah :) puss på di

Svar: Och du är goare! Men 850n är goast! ;) PUSS
Hannah Jakobsson

Kommentera

Publiceras ej