Helvettesdagen swichade förbi och swichade är ett ord jag ännu inte lärt mig stava. Men RÄTTA MIG INTE!!! Känner mig bara obekväm då liksom. Liksom är ett ord jag börjat stava rätt på nu på senaste. Innan skrev jag typ varannan gång "liksom" och "lixom".
 
Just för tillfället håller jag på med en huskur eller vad man kallar det. Jag ska göra rent mitt silverarmband. Så jag har täckt en kastrull med aluminiumfolie, kokat upp vatten, hällt i as mycket bakpulver och slutligen lagt ner mitt armband. Nu väntar jag ivrigt på resultatet.
 
Mest ivrig är jag på att få dra till gymmet. Åt för 1 timme sen, så liite för tidigt att dra nu. Om man vill ha bästa förutsåttningarna för att prestera på topp. För mig väntar ett tungt pass, Armar bröst och axlar.
 
 
 
GOOD TO KNOW
 
För er som undrar är de optimala att dra och träna ca 2 timmar efter ett stort energiintag, typ som kvällsmat och lunch osv. Innan dess lägger kroppen energin på att smälta maten och blodet sammlar sig runt mag-området. Blodet (syret) behöver du ju i musklerna när du tränar.
 
Annat är det med en banan eller en macka, typ som mellanmål. Det kan du äta ca 30 min innan ett pass. Då hinner du smälta mellanmålet och få ut energin i kroppen.
energi träningslära, huskur, kost,

Kommentera

Publiceras ej