Hej,
 
Kul att så många va/är interesserade av operationen och hur det hade gått, 105 personer va inne på bloggen igår när jag hade skrivit om operationen.
 
Natten har inte varit en höjdare. Drömde en riktigt obehaglig dröm och vaknade med riktigt ont i knäet. Så vad gör man då? Jo, då får man gå/hoppa/halta och väcka pappa.Jag måste nästan berätta om drömmen, men om ni inte vill att jag ska tråka ut er hoppa över nästa stycke.
 
Jag drömmde att USA's nya kvinnliga president var har i När och pratade. Det var natt och mörkt uppenbarligen och så degnade det. Jag hade gjort massa jobbiga saker så jag vill bara hem. Pressidenten stod och hjälpte/pratade med en fattig dam. Jag visste att något hemskt skulle hända så jag börjar springa hemåt. I samma stund som jag vänder mig om hör jag ett skrik då den fattiga damen petar pressidenten i ögat med sitt parraply. Och det var då jobbigt efter som attd et var mörkt och läskigt och JAG var tvungen att fixa det här, jag hade dessutom ingen telefon att ringa 112...
 
Har väl egentligen inga news att berätta för er vid det här laget mer än att det rullar på! :)
 
KRAM
Pressident, USA's kvinnliga president,

Kommentera

Publiceras ej