TJENA! Ja, men va har vi att säga idag då killar?
Jo, va på började dagen borta på säve (går ju själv på norr) som är lika kul varje gång. Hade då psykologi där vi såg klart en film som heter "shutter island". Jag missade första halven förra fredagen men efter en kort sammanfattning va jag inne i filmen. Det var en jäkligt bra film som jag rekomenderar starkt. Jag skulle kalla den en Psykologi-thriller. Och bör ses om, en riktig mindfuck-film!
http://res.moviezine.se.s3-external-3.amazonaws.com/b5812/b5812af984077e1aeed4ee85eb017a81/postr_l.jpg
 
Sen bort till samma gamla norr igen för en matte lektion. Gjorde 1 tal som vanligt, får väl gå och plugga nu snart. men appro på matte VET NI VA?!?!?!?! jag fick A på förra provet om derivata?!?!?! helt galet wow!! Nästan så att man börjar tro att detta bakom pannbenet onte är att leka med!
 
Men ja, när jag kommer hem, gissa vem som är hääär? Jo ALICE! (som pluggar i Gällevare) sen kom jesper på en kopp kaffi och sen satte jag mig här.
Derivata, högstabetyg, shuttter island,

Kommentera

Publiceras ej