God Förmiddag!
 
Har för tillfället min första plugg-paus för dagen, (har inte börjat plugga än) och har redan planerat vad jag ska göra på nästa. Då ska jag se den här dokumentären ↓
 
 
Den är ju då en timme, så det får bli i samband med lunch. Fast så kommer det säkert inte bli. Jag kommer att sätta mig vid matteboken, börja smutta på kaffit. Då kommer jag att tycka att det är alldeles för varmt och så kommer jag på att jag ska göra knäövningar (!!!). När jag är klara med dom (ca 40min) har ju kaffit svalnat. Då ställer jag nog in koppen i mickron. Undertiden går jag och hämtar en nagelfil och filar naglarna. Och när jag endå är igång kan jag ju lika bra ta och måla dem. och JAA(!!) medans jag gör det och låter dem torka kan jag ju se dokumentären!
 
Mår inte helt 100 heller, så det får avgöra lite.
 
Klockan lär då vara 12-13. Men shitt, då kanske jag hinner med en del grejer ändå! Nej man kära läsare, jag återkommer hur dagen blev.
 
FÖRRESTEN: Är ni interesserade av vilken träning man genomför efter en korsbandsoperation, jag menar, ska jag visa och förklara träningsschemat??
 
Det som krävs är att En va er, komenterar "JA!" så gör jag de.
"Dokument inifrån", Dokumentär, knäövningar, rör inte min sup,

Kommentera

Publiceras ej