Har just camat med min engelska lärare, Peter Goldsmith, för er som haft honom vet att han är inte att leka med... Bilden illustrerar ganska bra hur jag kände mig. fyyyyy! :( Där ljuger rubriken lite. heheh
 
Va annars vi sjukgymnasten igår. Hon va imponerad av hur mycket jag redan kunde vika benet, men att sträcka ut i ytterläge var jag inte riktigt framme några ° kvar.
 
Sen så fick jag nya övningar, kör nu igång med ytterst lätta styrkeövningar och balansövningar. Balansövningarna, klarade jag felfritt redan nu, utan att ha tränat på dem :D Och styrke övningarna klarade jag betydligt mer än "genomsnittet" så det var kul.
 
Snacka om att jag hade ont efter att hon hade tryckt och dragit. Men det är ju så det ska va. Fick även såren om plåstrade så nu är alla bindor och tejper utbytta och fräscha. Så har nu fått sett alla miina ärr. alla 6... Sen har jag 2 till från titthålsoperationen nu innan. Så 8 vackra ärr kommer jag ha som bevis för att jag faktisk hade en aktiv ungdom.
 
Så där har jag något att visa och berätta om för barnbarnen och polarna på hemmet den vi 87 årt ålder :)

Kommentera

Publiceras ej