Hej bloggen!
 
Man kanske skulle haft en iPhone endå.. Bloggen blir ju lixom lite roligare med lite bilder från dagen också, eller hur? Så nu slipper att se, endast, mig cam-bilder.. hehe Jag får tänka över det där.
 
Igår kvälls va en skön chill kväll, Jennie Isabelle Adde och Max va här, och så Jullan då såklart :) Inte så mycket mer om det.
 
Idag va jag upp med ungtuppen vid 9, cyklade ner till lasarettet och "Mun- och käkcentrum". Jätte kul i regnet, verkligen (observera ironin!!)
Fortfarande det där med tandställning som ska uppföljas (tog ut den Januari 2011). Allt såg bra ut så jag kan typ börja trappa ner betydligt med Natt-skenan och slutligen sluta med den. Sen bokade han in mig på en ny tid, i början av 2014 (!!!) ett och ett halvt år lixom.. Men ja det fick väl gå. Jag frågade om jag skulle få ut tråden i underkäken då, men nej. Haha jag kommer aldrig få käften fri från skrot.
 
Sen hängde jag ett tag på Apoteket. Fick hjälp av en tjej som verkligen va hur mysig som hellst. Blir så glad av sånna personer, kan verkligen lyfta en hel dag! :) När jag tillslut va klar på sjukan hade det slutat regna, lite blå himmel syntes och solen sken. Med risk för att låta mesig måste jag endå säga att världen känndes för ett tag underbar. Sen gjorde jag lite andra ärenden på stan. Drog sen hem och pluggade.
Apotek, Mun- och käkcentrum, lasarettet,

Kommentera

Publiceras ej