Tjatja bloggen!
 
Eller ja, kan man ens kalla det blogg? Det ser ju ut som kriget här och vill ni veta varför? :D:D:D Jo det är för att jag försökte lägga in en ny design själv. Lite komiskt att jag ska läsa Grafiskdesign som programfördjupning i höst och va det heter. Och juste ja, Webutveckling som ind.val. och nej jag skojar inte.
 
Nej men ind.valet får jag nog byta igen innan vi börjar, har redan bytt en gång.
 
 
Nej men sen sist jag skrev har jag ju vart i turkiet. Kommer förmodligen inte att skriva om de men ni kan ju hoppas. Vad jag ska skriva om är hur jäkla nöjd och stolt jag är över gårdagens benpass. Den träningsvärken som har kommit smygande underdagen asså. I natt exploderar den, och i morgon kan jag inte resa mig eller sätta mig. Har vart med om detta förut..
 
Från gårdagens pass.
 
Enbensknäböjj: 12x3 set med 30 kg. Jag klarade 3 fulla sett och att detta är PB gör mig så jäkla nöjd!!!
 
Styrkan i höger och vänster är nu åter igen lika efter OP! :D Va och gjorde flera maxtester hos min sjukgymnast förra torsdagen :)
Träning, glad, gymmet, personbästa, skola, stolt, träningsvärk,

Kommentera

Publiceras ej