Se vad glad jag är! :) Jag mår bra! Idag.
Igår va jag på Bio med ett gäng, vi såg Ego, den va riktigt  bra! och "Sebbe", han va snygg han! :)
 Det var alltså måndag och idag är jag hemma i När eftersom att jag är leeeeedig!! Glöm att jag tänker sätta mig att plugga!
 
Det är ljust ute, och jag tar in varenda ljusskymt och joule eneri som avges. Sjunger hört till One Direction - One Thing. Har vart vid tandläkeren på hemse, fick skjutas av farmor. Åh vad hon är klok! sen kom hon in och drack kaffi med mig innan hon åkte vidare. Jag satte mig och filosoferade ett tag. Blev förskräkt när jag kom fran till att jag förmodligen inte skulle få någon semla på självaste fettisdagen!!!! Just där efter ringde mamma och sa år mig att komma och äta semlor så jag o mormor begav oss dit!
 
Nu sitter jag och tittar up på den fluffuga vita världen vi har utanför och har precis bestämt mig för att jag ska bli livsnjutare när jag blir stor!
 
ser fram emot en snöig löpträning ikväll!
löpträning, semla , snö,

1 kommentarer

mammsen

13 Feb 2013 11:59

Tack för att du kom :) Puss på dej!

Kommentera

Publiceras ej