Dethär med att infoga bildet från Instagram är väl för jäkla händigt! som jag thatar om är det ju lite väl tråkigt med inlägg utan blider tycker jag personligen.
 
Nej men tänkte bara skryta lite om min dag.
 
Vaknade upp hemma i När 04:36 så jag somnade om. Gick sen upp när klockan ringde 05:45 dunkade gi musik in till stan med pappsen. Hade svenska prov som jag verkligen pluggat till. Skrev jätte utförliga och nyanserade (A-kriterier) svar. Kunde alla ord i ordförståelsen MEN..... Jag tog för lång tid på mig. Tiden tog slut och jag fick lämna in ett halvskrivet prov. TACK för den. Eller kanske ska skylla mig själv..
 
Sen engelska på de. Läser segast i klassen så alla väntade verkligen på mig, och Ylva fast hon va lite snabbare faktiskt. De väntade och väntade tillslut sa läraren att jag inte fick läsa klart. Sen delade han ut ett papper med frågor om texten jag inte läst klart! :))
 
 
Torsdag betyder även ben-dag. SÅ drog på gymmet och köttade ben.
 
http://res.moviezine.se.s3-external-3.amazonaws.com/c3555/c3555717139ed4cd675bb5c5ae51cb27/postr_l.jpg
 
Drog sen och åt med Emilia Terese Lisa och Mathilda sen drog jag med de tre förstnämda på bio, vi såg "Små citroner gula" som är en mycket sevärd film!!!
bio , små citroner gula,

Kommentera

Publiceras ej